Η ρυθμιστική επιτροπή προστασίας δεδομένων της Ιρλανδίας DPC επέβαλε πρόσφατα πρόστιμο 390 εκατ. ευρώ στη Meta, τη μητρική εταιρεία των Facebook, Instagram, WhatsApp και Threads για τις διαφημίσεις που προβάλλονται στις πλατφόρμες οι οποίες βασίζονται στο διαδικτυακό τους προφίλ βάση της χρήσης που κάνουν, της διαδικτυακής τους δραστηριότητας και των ιστοσελίδων που επισκέπτονται.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ της Wall Street Journal η Metα προτίθεται να κάνει συνδρομητική τη χρήση των Facebook και Instagram υποχρεώνοντας τους χρήστες να δίνουν ένα ποσό από 10 ως 16 ευρώ μηνιαίως αναλόγως της χρήσης που θα κάνει κάποιος στην κάθε πλατφόρμα. Η Metα επεξεργάζεται και ένα εναλλακτικό σχέδιο όπου θα προσφέρει δωρεάν την πρόσβαση στις πλατφόρμες της αν ο χρήστης αποδεχθεί ρητά την προβολή διαφημίσεων κάτι όμως που πρέπει να περάσει από τις αρμόδιες ευρωπαϊκές Αρχές και να δοθεί η σχετική άδεια.
Εκπρόσωπος της Metα είπε στην WSJ ότι η εταιρεία πιστεύει «στην ελεύθερη πρόσβαση στις πλατφόρμες η οποία υποστηρίζεται από προσωποποιημένες διαφημίσεις αλλά εξερευνά και τις επιλογές που υπάρχουν ώστε να η εταιρεία να ακολουθεί τις νέες νομοθετικές πρωτοβουλίες».
- Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος: Πάνω από 50 εκδηλώσεις σε όλη την Ελλάδα με σύνθημα «Να νικήσουμε την πλαστική ρύπανση»
- Η Νάξος ως κορυφαίος ευρωπαϊκός προορισμός
- Πωλείται ξανά το σπίτι-σύμβολο της Αλίκης Βουγιουκλάκη: Πολυτέλεια, μνήμες και ιστορία στην οδό Στησιχόρου
- ΔΕΗ: Σημαντική αναβάθμιση από τον οργανισμό ISS στην αξιολόγηση για θέματα ESG
- Προς αναβολή ο τρίτος τελικός Ολυμπιακός – Παναθηναϊκός μετά τα έκτροπα στο ΣΕΦ