23 Ιούν 2026

Δείτε επίσης

  • Home
  • Κοινωνία
  • Τηλεφώνημα για βόμβα στο σταθμό Αιγάλεω του Μετρό

Τηλεφώνημα για βόμβα στο σταθμό Αιγάλεω του Μετρό

Image

NewsEdit
Συντακτική Ομάδα
AnatropiNews

Προειδοποιητικό τηλεφώνημα για την απειλή βόμβας στο σταθμό του μετρό στο Αιγάλεω πραγματοποίησε άγνωστος, το πρωί, σε ιστοσελίδα.

Ο άνδρας τηλεφώνησε στις 09.09 και είπε ότι η βόμβα θα εκραγεί στις 10.22.

«Δεν είναι φάρσα. Είμαστε ένα βήμα μπροστά πάντα» φέρεται να είπε.

Η αστυνομία βρίσκεται επιτόπου και πραγματοποιεί έρευνες.

Υπενθυμίζεται ότι δύο προειδοποιητικά τηλεφωνήματα για βόμβα στον ίδιο σταθμό του μετρό είχαν πραγματοποιηθεί στις 19 Μαρτίου.

Δείτε επίσης