Δραματική έκκληση για αύξηση των διαγνωστικών τέστ για τον ορωνοϊό, ώστε να μην γίνουμε Ιταλία, απευθύνει με επιστολή του στον πρωθυπουργό ο Δημήτρης Κουρέτας, καθηγητής Βιοχημείας-Βιοτεχνολογίας στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας και Πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Τοξικολογίας. Ο κ. Κουρέτας δημοσίευσε την…