Συνεχίζεται η αποχή των δικηγόρων μέχρι τις 19 Ιανουαρίου 2024! Αυτό αποφάσισε η Ολομέλεια των Προέδρων των Δικηγορικών Συλλόγων, που συνεδρίασε σήμερα παρουσία του Υπουργού Δικαιοσύνης Γιώργου Φλωρίδη και του Υφυπουργού Ιωάννη Μπούγα. Οι δικηγόροι με ψήφους 46-12 αποφάσισαν να παρατείνουν την…