Μέγα θέμα έχει δημιουργηθεί στο υπ. Οικονομικών από την απόφαση της πολιτικής ηγεσίας να μετακινήσει όλους τους υπαλλήλους, από τα κτίρια της Καραγιώργη Σερβίας, Νίκης και Πανεπιστημίου στο κτίριο της Κεράνης στην περιοχή της οδού Θηβών, στα σύνορα Νίκαιας- Ρέντη.
Το συγκεκριμένο κτίριο είχε επιλεγεί, εδώ και χρόνια, για τα στεγάσει τις υπηρεσίες του υπ. Πολιτισμού, ωστόσο το σωματείο εργαζομένων του ΥΠΠΟ αντέδρασε σθεναρά και ανάγκασε τους υπουργούς -εσχάτως και τον Π. Γερουλάνο- να υποχωρήσουν.
Για το κτίριο αυτό έχουν υπάρξει πολλές αναφορές (από τους εργαζόμενους του ΥΠΠΟ) ότι δεν είναι λειτουργικό και πως παρουσιάζει αρκετά δομικά προβλήματα, παρόλα αυτά η ηγεσία του υπ. Οικονομικών επιμένει να μετακομίσουν εκεί οι υπηρεσίες του, παρά το γεγονός, μάλιστα, ότι η περιοχή της Πέτρου Ράλλη δεν συνδέεται με γραμμή του μετρό με την υπόλοιπη Αθήνα και οι γραμμές λεωφορείων είναι εντελώς ανεπαρκείς…
Ο Ράϊχενμπαχ με τους δικούς του σε πολυτελές κτίριο
Οι περισσότεροι εργαζόμενοι του υπ. Οικονομικών θα αναγκάζονται να “ταξιδεύουν” καθημερινά έως και τρεις ώρες (μιάμιση να πάνε και μιάμιση να επιστρέψουν σπίτια τους) για να βρεθούν στην εργασία τους!
Την ίδια ώρα, ωστόσο, στην Ομάδα Κρούσης του Χορστ Ράϊχενμπαχ παραδίδεται πολυτελές κτίριο επί της οδού Λουίζης Ριανκούρ, εκεί όπου στεγάζονταν τα γραφεία γνωστής κατασκευαστικής εταιρείας, η οποία μετακόμισε πρόσφατα σε άλλο κτίριο στην εθνική οδό.
Το συγκεκριμένο κτίριο βρίσκεται σε απόσταση 100 μέτρων από τον σταθμό του μετρό στην Πανόρμου και είναι επιβλητικό με την επένδυση γρανίτη κι τα πολυτελή γραφεία που διαθέτει. Εκεί, λοιπόν, θα στεγαστούν οι “γκαουλάϊτερ” της τρόϊκας που θα ελέγχουν τα ελληνικά υπουργεία, ενώ ο σκληρός πυρήνας του κράτους, οι υπάλληλοι του υπ. Οικονομικών, δηλαδή, που καλούνται να επιλύσουν το γόρδιο δεσμό της φοροδιαφυγής και εισφοροδιαφυγής “εξορίζονται” σε μία υποβαθμισμένη περιοχή, χωρίς συγκοινωνίες και σε ένα κτίριο με σοβαρά προβλήματα.Οι εργαζόμενοι του υΠΠο κατόρθωσαν να το αποφύγουν, προφανώς επειδή βρήκαν ευήκοα ώτα στην ηγεσία του υπουργείου τους. Οι του υπ. Οικονομικών που βάλλονται πανταχόθεν και σύντομα θα δεχθούν τις “οδηγίες” των γερμανών εφοριακών, δεν έχουν κατορθώσει να πείσουν τους κ.κ Βενιζέλο και Οικονόμου, ότι μία τέτοια μετακίνηση των υπηρεσιών θα επιφέρει προβλήματα.
Υπάρχουν εναλλακτικές επιλογές
Την ίδια ώρα, βεβαίως, το δημόσιο διαθέτει πολλές άλλς επιλογές ιδιόκτητων κτιρίων, όπου θα μπορούσαν να μετακινηθούν οι υπηρεσίες του υπ. Οικονομικών, ώστε να μην επιβαρύνεται το κέντρο της Αθήνας και να επιτευχθεί εξοικονόμηση δημοσίου χρήματος.
Η ηγεσία του υπ. Οικονομικών επισημαίνει ότι από την μετακίνηση αυτή θα εξοικονομηθούν περίπου 7 εκατ. ευρώ ετησίως, δεν λέει, ωστόσο, γιατί δεν επιλέγει κάποια από τα άλλα κτίρια που εναλλακτικά έχουν προτείνει οι εργαζόμενοι και ΄στα οποία η πρόσβασή τους είναι ευκολότερη και λιγότερο δαπανηρή.