29 Μάι 2026

Δείτε επίσης

  • Home
  • Media
  • Στάση εργασίας την Τετάρτη στα ΜΜΕ

Στάση εργασίας την Τετάρτη στα ΜΜΕ

Image

NewsEdit
Συντακτική Ομάδα
AnatropiNews

Τα διοικητικά συμβούλια της ΕΣΗΕΑ, της ΕΣΠΗΤ και της ΕΠΗΕΑ αποφάσισαν την κήρυξη 4ωρης στάσης εργασίας από τις 12 το μεσημέρι έως τις 4 το απόγευμα αύριο Τετάρτη, ημέρα πραγματοποίησης της Τακτικής Γενικής Συνέλευσης του ΕΔΟΕΑΠ.

Στη στάση εργασίας συμμετέχουν όλοι οι συντάκτες και οι διοικητικοί υπάλληλοι, που εργάζονται σε όλα τα ιδιωτικά, δημόσια και δημοτικά ΜΜΕ (έντυπα, ραδιοτηλεοπτικά και διαδικτυακά) στην ΕΡΤ, στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, στη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας και στα Γραφεία Τύπου, προκειμένου να ασκήσουν το συνδικαλιστικό τους δικαίωμα.

Η Τακτική Γενική Συνέλευση του ΕΔΟΕΑΠ θα γίνει αύριο στις 12.00 στο ξενοδοχείο DIVANI CARAVEL (αίθουσα ΟΛΥΜΠΙΑ).

Δείτε επίσης