Νέα αποκαλυπτικά στοιχεία έρχονται στην επιφάνεια για την υπόθεση του 47χρονου γυμνασιάρχη και δασκάλου χορού στη Σάμο, ο οποίος κατηγορείται για σειρά σοβαρών αδικημάτων σε βάρος ανήλικων μαθητών από το 2018 έως το 2024.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ και καταθέσεις περισσοτέρων από 20 παιδιών, ο κατηγορούμενος εκμεταλλευόταν τη θέση εμπιστοσύνης που κατείχε και κέρδιζε σταδιακά την εμπιστοσύνη των μαθητών με προσφορά δώρων, ταξιδιών και υποσχέσεων διευκόλυνσης στη σχολική τους επίδοση.
Πολλές μαρτυρίες αναφέρουν πως δεν δίσταζε να στείλει ανήθικα και χυδαία μηνύματα, ακόμα και μέσω κοινωνικών δικτύων, ενώ προσκαλούσε μαθητές στο σπίτι του για να παρακολουθούν μαζί ροζ βίντεο. Παράλληλα, φέρεται να πρότεινε εξόδους για καφέ και χρησιμοποιούσε γλώσσα φιλική και «μαγκιά» στα μηνύματά του, όπως φράσεις τύπου: «Πού είσαι bro μου; Τι κάνεις; Θα πάμε για καφέ;».
Σε μία από τις σοκαριστικές περιπτώσεις, ανήλικος μαθητής κατέθεσε ότι το καλοκαίρι του 2022 ο γυμνασιάρχης του πρόσφερε χρηματικά και υλικά ανταλλάγματα, όπως χαρτζιλίκι, ποδοσφαιρικά παπούτσια και ταξίδι με το σκάφος του στην Τουρκία και σε ελληνικό νησί, με σκοπό να τον παρασύρει.
Η αστυνομική έρευνα αποκάλυψε μέσω ελέγχου του κινητού τηλεφώνου του εκπαιδευτικού αρχεία που περιλαμβάνουν συνολικά οκτώ ανήλικους κάτω των 15 ετών σε άσεμνες στάσεις, γεγονός που προστέθηκε στις κατηγορίες της κατοχής παιδικής πορνογραφίας.
Ο 47χρονος έχει προφυλακιστεί και κρατείται στις φυλακές Γρεβενών, ενώ με εισαγγελική εντολή δημοσιοποιήθηκαν τα στοιχεία και η φωτογραφία του, ώστε πιθανά άλλα θύματα να αναγνωρίσουν τον κατηγορούμενο και να καταθέσουν.
Οι κατηγορίες που αντιμετωπίζει περιλαμβάνουν:
- Βιασμό ανηλίκου κάτω των 14 ετών και ανηλίκου άνω των 14 ετών κατά συρροή και κατ’ εξακολούθηση
- Κατάχρηση ανηλίκων
- Γενετήσιες πράξεις με ανηλίκους έναντι αμοιβής ή άλλων υλικών ανταλλαγμάτων
- Κατοχή και διακίνηση παιδικής πορνογραφίας μέσω πληροφοριακών συστημάτων
Τα θύματα περιγράφουν ένα σχέδιο προσέγγισης που στηριζόταν στην εκμετάλλευση της εμπιστοσύνης και της ευγνωμοσύνης των ανήλικων μαθητών, με σταδιακή χειραγώγηση και υποσχέσεις.