Ο Μαξ Φερστάπεν διασφαλίζει τη θέση του στην πρώτη τριάδα της βαθμολογίας των οδηγών στη Φόρμουλα 1, μετά το γκραν πρι του Βελγίου στο Σπα. Ο Ολλανδός πρωταθλητής μετρά 185 βαθμούς και, ακόμα κι αν δεν τερματίσει στον επόμενο αγώνα της Ουγγαρίας, δεν μπορεί να πέσει κάτω από την τρίτη θέση – κρατώντας ενεργό το συμβόλαιό του με τη Red Bull.
Η σημασία αυτής της κατάταξης αφορά τη λεγόμενη «ρήτρα απόδοσης» του συμβολαίου του: σύμφωνα με παλαιότερο ρεπορτάζ του Motorsport.com, αν ο Φερστάπεν δεν βρισκόταν εντός του Top 3 κατά την καλοκαιρινή διακοπή, θα μπορούσε να αποχωρήσει νωρίτερα από τη λήξη του συμβολαίου του (2028). Μετά τα αποτελέσματα στο Βέλγιο, αυτό το σενάριο απορρίπτεται.
Καμία διάθεση φυγής
Παρά τις φήμες, δεν υπάρχει ένδειξη ότι ο Φερστάπεν επιθυμεί να αποχωρήσει από την αυστριακή ομάδα. Η De Telegraaf αναφέρει ότι η εξαγορά του συμβολαίου δεν εξετάζεται, ενώ ο ίδιος ο οδηγός επαναλαμβάνει συχνά πως νιώθει σαν στο σπίτι του στη Red Bull.
Αυτό δεν σημαίνει ότι όλα είναι ρόδινα. Το μονοθέσιο RB21 συνεχίζει να παρουσιάζει προβλήματα ισορροπίας, παρά τις αναβαθμίσεις που έφερε η ομάδα στο Βέλγιο. Ο Φερστάπεν παραδέχτηκε ότι οι βελτιώσεις βοήθησαν στην απόδοση, αλλά οι βασικές αδυναμίες δεν έχουν ακόμη διορθωθεί.
Ο στόχος παραμένει η κορυφή
Παρά τα εμπόδια, ο Φερστάπεν εξακολουθεί να κυνηγά τον πέμπτο παγκόσμιο τίτλο του. Η θέση του στην ομάδα είναι σταθερή, η ρήτρα αποχώρησης δεν ενεργοποιείται, και η Red Bull παραμένει το βασικό του στοίχημα – τουλάχιστον έως το 2026.
- Σκληρή επίθεση Κασσελάκη σε Τσίπρα για τις αναφορές στο βιβλίο του – «Κρεσέντο ομοφοβικού κουτσομπολιού»
- Διάψευση Όθωνα για τον διάλογο Τσίπρα με τη Φώφη Γεννηματά – «Μεγάλο ψέμα, ήμουν εκεί»
- Κρεμλίνο: «Μη εποικοδομητική» η ευρωπαϊκή αντιπρόταση στο αμερικανικό ειρηνευτικό σχέδιο για την Ουκρανία
- COP30: Το COP της συνειδητοποίησης (και της ενηλικίωσης;)
- Το σκάνδαλο, η Ουκρανία και η Μόσχα (The Economist)