Με φόντο εμπνευσμένο από ένα αερόστατο ο Louis Vuitton παρουσίασε τη γυναικεία κολεξιόν ‘Ανοιξη-Καλοκαίρι 2024. Σχεδιασμένη για να συλλάβει το πάθος του γαλλικού οίκου για ταξίδι, η εγκατάσταση που οραματίστηκε ο James Chinlund και υλοποίησε η Penique Productions τύλιξε ολόκληρο το κατάστημα στη Champs-Élysées με φωτεινά πορτοκαλί πλαστικά σεντόνια.
Για τρίτη φορά ο Nicolas Ghesquière, ο διευθυντής δημιουργικού του οίκου, συνεργάστηκε με τον παραγωγό σχεδιασμού James Chinlund ο οποίος συνέλαβε την ιδέα της σκηνογραφίας του show από κοινού με την ισπανική εταιρεία παραγωγής Penique. Η Penique εστιάζει σε εφήμερες εγκαταστάσεις, κυρίως σε μια φουσκωτή δομή σαν αερόστατο κατασκευασμένη από πολυαιθυλένιο χαμηλής πυκνότητας η οποία μεγαλώνει και γεμίζει τον χώρο μεταμορφώνοντάς τον με καινούργιο φως, καινούργια υφή και μόνον ένα νέο χρώμα.
- Η απάντηση του ΠΑΣΟΚ στις «κυβερνητικές πηγές»: Αναζητούνται Μαρινάκης, Μυλωνάκης και Μπουκώρος – «Έχουν φτάσει σε απίστευτο σημείο αποκτήνωσης»
- «Ξέφυγε» ο Μπαλάσκας: Σήκωσε στα καλά καθούμενα τη μπλούζα του για να δείξει το δασύτριχο στήθος του
- Ο όρος “παραπληροφόρηση” στο στόχαστρο: όταν η γλώσσα γίνεται πολιτικό όπλο
- Έκτακτο Δελτίο Επιδείνωσης Καιρού: Ισχυρές βροχές και καταιγίδες από το Σάββατο
- Μαρινάκης: «Η Ελλάδα δεν είναι θεατής, είναι πρωταγωνιστής στις εξελίξεις»