Με φόντο εμπνευσμένο από ένα αερόστατο ο Louis Vuitton παρουσίασε τη γυναικεία κολεξιόν ‘Ανοιξη-Καλοκαίρι 2024. Σχεδιασμένη για να συλλάβει το πάθος του γαλλικού οίκου για ταξίδι, η εγκατάσταση που οραματίστηκε ο James Chinlund και υλοποίησε η Penique Productions τύλιξε ολόκληρο το κατάστημα στη Champs-Élysées με φωτεινά πορτοκαλί πλαστικά σεντόνια.
Για τρίτη φορά ο Nicolas Ghesquière, ο διευθυντής δημιουργικού του οίκου, συνεργάστηκε με τον παραγωγό σχεδιασμού James Chinlund ο οποίος συνέλαβε την ιδέα της σκηνογραφίας του show από κοινού με την ισπανική εταιρεία παραγωγής Penique. Η Penique εστιάζει σε εφήμερες εγκαταστάσεις, κυρίως σε μια φουσκωτή δομή σαν αερόστατο κατασκευασμένη από πολυαιθυλένιο χαμηλής πυκνότητας η οποία μεγαλώνει και γεμίζει τον χώρο μεταμορφώνοντάς τον με καινούργιο φως, καινούργια υφή και μόνον ένα νέο χρώμα.
- Ornela Vanoni: Έφυγε μια από τις μακροβιότερες ερμηνεύτριες του ιταλικού τραγουδιού
- Διαδηλώσεις εργαζομένων της Zara σε επτά χώρες κατά τη Black Friday
- Δίκη υποκλοπών: Η σοκαριστική κατάθεση Τρίμπαλη και η εμπλοκή κυβέρνησης και επιχειρηματιών
- Netflix: Στα σκαριά μίνι σειρά βασισμένη στο “The Boys From Brazil”
- Αλέξης Τσίπρας: Η σκληρή διαπραγμάτευση του 2015 μέσα από το βιβλίο “Ιθάκη” – Προδημοσίευση