Με φόντο εμπνευσμένο από ένα αερόστατο ο Louis Vuitton παρουσίασε τη γυναικεία κολεξιόν ‘Ανοιξη-Καλοκαίρι 2024. Σχεδιασμένη για να συλλάβει το πάθος του γαλλικού οίκου για ταξίδι, η εγκατάσταση που οραματίστηκε ο James Chinlund και υλοποίησε η Penique Productions τύλιξε ολόκληρο το κατάστημα στη Champs-Élysées με φωτεινά πορτοκαλί πλαστικά σεντόνια.
Για τρίτη φορά ο Nicolas Ghesquière, ο διευθυντής δημιουργικού του οίκου, συνεργάστηκε με τον παραγωγό σχεδιασμού James Chinlund ο οποίος συνέλαβε την ιδέα της σκηνογραφίας του show από κοινού με την ισπανική εταιρεία παραγωγής Penique. Η Penique εστιάζει σε εφήμερες εγκαταστάσεις, κυρίως σε μια φουσκωτή δομή σαν αερόστατο κατασκευασμένη από πολυαιθυλένιο χαμηλής πυκνότητας η οποία μεγαλώνει και γεμίζει τον χώρο μεταμορφώνοντάς τον με καινούργιο φως, καινούργια υφή και μόνον ένα νέο χρώμα.
- Πολωνία: Ο Ντόναλντ Τουσκ νέος πρωθυπουργός
- Πρόταση μομφής εναντίον του Βαγγέλη Μαρινάκη στη Super League
- Δ. Κουτσούμπας: «Όσοι εμπιστεύτηκαν, ψήφισαν, πίστεψαν στον ΣΥΡΙΖΑ, ή στο ΠΑΣΟΚ έχουν επιλογή: Κι αυτή δεν είναι άλλη, από την συμπόρευση με το ΚΚΕ»
- Τίλντα Σουίντον: «Ο Παζολίνι ήταν πάνω απ’ όλα ποιητής»
- Google 2023: Τι και ποιους αναζήτησαν οι Έλληνες