Αντιδράσεις για τη λίστα Πέτσα – Χωρίς κριτήρια μοιράστηκαν τα 19,8 εκατ. ευρώ της καμπάνιας στα ΜΜΕ

Αντιδράσεις τόσο στην αντιπολίτευση όσο και στον δημοσιογραφικό κόσμο έχει προκαλέσει η δημοσιοποίηση της λίστας Πέτσα με τα 19,8 εκατ. ευρώ που μοιράστηκαν στα ΜΜΕ για την καμπάνια «Μένουμε Σπίτι».

Σε πολλές περιπτώσεις μέσα ενημέρωσης έλαβαν ποσά αναντίστοιχα της απήχησής τους και του αριθμού των εργαζομένων τους.

Για «μαγείρεμα» της λίστας των ποσών που έλαβαν τα μέσα ενημέρωσης μέσω της καμπάνιας για τον κορονοϊό κατηγορεί την κυβέρνηση ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξης Τσίπρας, με ανάρτησή του. «Η κυβέρνηση Μητσοτάκη με τη λίστα Πέτσα αποδεικνύει πως είναι άριστη στο μαγείρεμα», σημειώνει ο Αλ. Τσίπρας. «Σήμερα, τρεις μήνες μετά το αίτημα να δημοσιευτεί η λίστα με τα ΜΜΕ στα οποία δόθηκαν 20 εκατομμύρια, η κυβέρνηση της ΝΔ απέδειξε ότι ο εκπρόσωπός της έχει μία θέση στο επόμενο Master Chef», σχολιάζει.

Για αδιαφάνεια και έλλειψη αντικειμενικών κριτηρίων στη διανομή των χρημάτων προς τα ΜΜΕ κατηγορεί την κυβέρνηση το Κίνημα Αλλαγής, ενώ της προσάπτει και την οικοδόμηση πελατειακού κράτους.

Πακτωλό χρημάτων για τα μεγάλα μέσα ενημέρωσης βλέπει το ΚΚΕ και αφού μιλά για δημοσιοποίηση της λίστας με καθυστέρηση μηνών, υπενθυμίζει την τροπολογία του Περισσού που απορρίφθηκε από τα υπόλοιπα κόμματα.

Σε ανακοίνωσή του το ΜέΡΑ 25 αναφέρει: «Ενώ ο κ. Πέτσας δε διευκρίνισε φυσικά με ποιο τρόπο και με ποια κριτήρια έλαβε ότι έλαβε το κάθε μέσο, αλλά ούτε και με ποιο τρόπο και με ποια κριτήρια αποκλείστηκαν άλλα μέσα – ω του θαύματος μη φίλα προσκείμενα στην Κυβέρνηση – κατέστησε σαφές ότι η δημοσίευση των ποσών άργησε επειδή έπρεπε πρώτα να διασταυρωθεί ότι τα μέσα αυτά είχαν όντως αναπαραγάγει το διαφημιστικό μήνυμα». Προσθέτει ότι έγκειται βέβαια στις ικανότητες του επιτελικού κράτους του κ. Μητσοτάκη να χρειαστούν 2 μήνες για να ελέγξει τα μέσα στα όποια το ίδιο κράτος προσέτρεξε και τα οποία αυτό προίκισε με 20 εκατομμύρια ευρώ. Η ακόμα μεγαλύτερη ικανότητα ωστόσο, του επιτελικού κράτους της ΝΔ είναι πως έλεγξε και μέσα που είναι ανύπαρκτα και δεν λειτουργούν πια και παρόλα αυτά διαπίστωσε ότι πρόβαλαν κανονικά το διαφημιστικό μήνυμα και μπήκαν στη λίστα της χρηματοδότησης.

Αναλυτικά τα ποσά που δόθηκαν:

ΣΚΑΙ:

SKAI ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ 830.000

ΣΚΑΙ 100,3 80.000

Skai.gr 100.000

Skairadio.gr 30.000

Sport-fm.gr 20.000

SPORT FM 40.000

ΣΥΝΟΛΟ: 1.100.000

Kathimerini.gr 150.000

Καθημερινή (Κυριακάτικη) 100.000

Καθημερινή (Σαββάτου) 59.500

Καθημερινή (αγγλόφωνη έκδοση) 10.500

Ekathimerini.com (ιστοσελίδα αγγλόφωνης έκδοσης) 10.000

ΣΥΝΟΛΟ: 330.000

ΠΡΩΤΟΘΕΜΑ:

Protothema.gr 250.000

ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ (εφημερίδα) 100.000

ΘΕΜΑ RADIO 40.000

Newmoney.gr 35.000

Ygeiamou.gr 25.000

Newsauto.gr 15.000

Olivemagazine.gr 10.000

ΣΥΝΟΛΟ 475.000

ALTER EGO: (Μαρινάκης)

Mega TV 380.000

ΤΟ ΒΗΜΑ 96.000

In.gr 253.000

Tanea.gr 64.000

Tovima.gr 64.000

ΤΑ ΝΕΑ Σ/Κ 63.000

imommy.gr 20.000

Megatv.com 17.000

ΣΥΝΟΛΟ: 957.000

ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ:

Parapolitika.gr 147.000

ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ (εφημερίδα) 60.000

ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ FM 40.000

Media.gr 2.000

ΣΥΝΟΛΟ: 249.000

IEFIMERIDA:

Iefimerida.gr 250.000

Bovary.gr 100.000

Economistas.gr 50.000

ΣΥΝΟΛΟ: 400.000

ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΣ:

Liberal.gr 120.000

ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΣ 60.000

ΣΥΝΟΛΟ: 180.000

ATHENS VOICE:

Athensvoice.gr 180.000

Athens Voice Radio (τρίτο από το τέλος στις λίστες ακροαματικότητας) 40.000

ΣΥΝΟΛΟ: 220.000

 

ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ (εφημερίδα) 20.000

ΚΑΡΦΙΤΣΑ (εφημερίδα) 15.000

Paraskhnio.gr 8.000

Karfitsa.gr 8.000

Toxrima.gr 1.000

Backstage24.gr 1.000

Policepress.gr 1.000

Dimosdata.gr 1.000

ΣΥΝΟΛΟ: 55.000

Τα δύο site του Μένιου Φουρθιώτη έλαβαν 5.000 (4.000 το apokaliptikalive.com και 1.000 το protieidisi.com). Παράλληλα thepresident.gr του Γιώργου Μουρούτη, πρώην στενού συνεργάτη του Αντώνη Σαμαρά, έλαβε 30.000 ευρώ. Το tomanifesto.gr, έλαβε 10.000 ευρώ, το dinamiprosforas.gr έλαβε 4.000 ευρώ, ενώ το αγγλόφωνο εκκλησιαστικό σάιτ orthodoxtimes.gr έλαβε 15.000 ευρώ.

 

About Author