STATE OF MIND: Lancaster, Eurostar, ακόμα και η Ομοσπονδία Ράγκμπι της Αυστραλίας διαφημίζονται με το σλόγκαν του ΕΟΤ! (vid)

Ιδιαίτερα κοινό είναι, τελικά, το σλόγκαν “State of Mind” που χρησιμοποιήθηκε από την εταιρεία Marketing Greece ως προμετωπίδα της καμπάνιας για τον τουρισμό και ως στοιχείο του πρώτου σποτ που παρουσιάστηκε στην “Αίγλη” του Ζαππείου παρόντος και του πρωθυπουργού.

Η κριτική που διατυπώνεται από διάφορες πλευρές αλλά και από τον ΣΥΡΙΖΑ φαίνεται πως έχει προβληματίσει το υπουργείο Τουρισμού, πηγές του οποίου δηλώνουν πως δεν είχαν συμμετοχή στην καμπάνια.

Όπως προκύπτει, πάντως, από μια απλή έρευνα στο διαδίκτυο, δεν είναι μόνο η πολυεθνική καλλυντικών Lancaster που διαφημίζεται με σλόγκαν “Summer is a State of Mind”, αλλά και η εταιρεία τρένων Eurostar, ακόμα και η Εθνική Ομοσπονδία Ράγκμπι της Αυστραλίας. Το σλόγκαν είναι κοινό, ωστόσο είναι σαφές πως μια ομάδα ικανών διαφημιστών θα έπρεπε να είναι αναζητήσει κάτι πιο πρωτότυπο…

 

 

Μέχρι και η Royal Marine Commando χρησιμοποιούν το σλόγκαν “State of mind”

Και η National Rugby Leaque…

ΌΠως επισημαίνει σε δημοσίευμά της η Lifo, «το καλοκαίρι είναι κατάσταση του μυαλού» αλλά σε ποιον θα πρέπει να δοθούν τα εύσημα για την εμπνευσμένη φράση;

Ποικίλα σχόλια έχει προκαλέσει, τις τελευταίες ώρες, η αποκάλυψη πως το μότο “Greek summer is a state of mind” στο σποτ της νέας καμπάνιας για τον Τουρισμό είναι πανομοιότυπο – αν εξαιρέσει κανείς το “Greek” – με το μότο που είχε χρησιμοποιηθεί πριν τρεις μήνες σε γαλλική διαφήμιση αντιηλιακών με κεντρικό μήνυμα “Summer is a state of mind”. Σε σποτ της εταιρείας καλλυντικών Lancaster Beauty, που κυκλοφόρησε τον Μάρτιο, το μήνυμα “Summer is a state of Mind” διατυπώνεται ρητώς και εμφανίζεται επανειλημμένα ως τίτλος βιβλίου στο σποτ των 50 δευτερολέπτων που ακολουθεί.

 

Tα σποτάκια της Lancaster

 

Η πολιτική κόντρα

«Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος είπε πολλά, δεν είπε όμως τίποτα για την ταμπακιέρα. Ας απαντήσει λοιπόν στο απλό: Έκαναν φιέστα με κλεμμένη καμπάνια από εταιρεία καλλυντικών; Ναι ή όχι;». Με αυτό το δηκτικό σχόλιο επανέρχεται το γραφείο Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ (6/6/20) στο ζήτημα της αντιγραφής στην καμπάνια για την προβολή του ελληνικού τουρισμού και απαντάει σε δηλώσεις του Στ. Πέτσα o οποίος, το πρωί του Σαββάτου, κατηγορήσε τον ΣΥΡΙΖΑ για fake αντιπολίτευση.

Όσο για τα «χυδαία ψέματα» του Στ. Πέτσα (βλέπε παρακάτω), ο ΣΥΡΙΖΑ υπενθυμίζει αναλυτικά ότι:

– Η κυβέρνηση της ΝΔ ανακοίνωσε στο σχέδιό της την ενίσχυση εκτάκτως στα κονδύλια του ΕΟΤ με επιπλέον 23 εκατ. ευρώ

– Η κυβέρνηση της ΝΔ υποβαθμίζει τον ΕΟΤ νομοθετώντας ώστε η αποκλειστική αρμοδιότητά του για την τουριστική προβολή της χώρας να περάσει με απευθείας ανάθεση στην εταιρεία Marketing Greece, κατά παρέκκλιση του εθνικού και ενωσιακού δικαίου και παρά την απόφαση καταπέλτη της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Συμβάσεων.

– Η κυβέρνηση της ΝΔ δεν έχει πει ακόμα κουβέντα για τη θύελλα αντιδράσεων, ακόμη και από τα μέλη του Δ.Σ. του ΕΟΤ που η ίδια διόρισε και τα οποία αρνήθηκαν να υπογράψουν αυτές τις σκανδαλώδεις αναθέσεις.

«Μετά από όλα αυτά, ο κ. Μητσοτάκης παρουσίασε την καμπάνια μιας εταιρείας καλλυντικών ως το όραμά του για τον ελληνικό τουρισμό, ανοίγοντας και επίσημα τον κύκλο του σκανδάλου των απευθείας αναθέσεων. Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος αντί να εκτίθεται, θα μπορούσε απλά να ζητήσει μία συγγνώμη για το πρωτοφανές φιάσκο και το όργιο αδιαφάνειας», επισημαινει η Κουμουνδούρου.

Οι ισχυρισμοί Πέτσα για την απευθείας ανάθεση στην Marketing Greece

Νωρίτερα το Σάββατο 6/6, ο Στ. Πέτσας κατηγόρησε τον ΣΥΡΙΖΑ, με τη γνωστή καραμέλα, για «fake news».

«Αξιωματική αντιπολίτευση, ή fake αντιπολίτευση; Ο ΣΥΡΙΖΑ επιλέγει το δεύτερο. Επιλέγει να υιοθετεί οτιδήποτε ψεύτικο διακινούν τα τρολς των 0,60 ευρώ του διαδικτύου. Τελευταίο ατόπημα ο εναγκαλισμός του ΣΥΡΙΖΑ με τα ψέματα ότι η καμπάνια του υπουργείου Τουρισμού, του ΕΟΤ και των φορέων του τουρισμού μέσω της Marketing Greece θα κοστίσει δήθεν 32 εκατ. ευρώ» σχολίασε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας και διερωτήθηκε: «Μα δεν μπορούν να δουν ότι όλος ο προϋπολογισμός του ΕΟΤ είναι 32 εκατ. ευρώ; Δεν καταλαβαίνουν ότι αυτογελοιοποιούνται;».

«Η Δημοκρατία μας έχει ανάγκη σοβαρής αντιπολίτευσης» επισήμανε ενώ προχώρησε σε διευκρινίσεις σχετικά με τη «συνεργασία δημόσιου και ιδιωτικού τομέα στην προβολή της χώρας μας». Όπως ανέφερε συγκεκριμένα, η εποπτεία και η αρμοδιότητα ανήκει και παραμένει στον ΕΟΤ και η στρατηγική του μάρκετινγκ στο υπουργείο Τουρισμού.

«Η Marketing Greece δεν είναι ιδιωτική διαφημιστική εταιρεία. Είναι μη κερδοσκοπική εταιρεία, θυγατρική του ΣΕΤΕ, ενός από τους κοινωνικούς εταίρους, και του ΞΕΕ. Η Marketing Greece αποφάσισε να υλοποιήσει την παραγωγή της καμπάνιας με δικά της έξοδα και να δώσει όλα τα πνευματικά δικαιώματα στον ΕΟΤ. Δεν κοστισε λοιπόν στο Ελληνικό Δημόσιο ούτε ένα ευρώ» σημείωσε ο κ. Πέτσας.

Ανέφερε ακόμη πως «η μόνη ανάθεση που έχει κάνει ο ΕΟΤ στην Marketing Greece είναι 99 χιλιάδες ευρώ πλέον ΦΠΑ, για πληρωμή της διαφήμισης του GreeceFromHome στο Facebook και Instagram κάτι που δεν είχε νομική δυνατότητα να κάνει ο ΕΟΤ. Ενώ η Marketing Greece όχι μόνο δε θα έχει όφελος, αλλά θα προσθέσει άλλα 15 χιλ. ευρώ στον ιδιο σκοπό, για μια δράση που έχει ανάγκη ο τουρισμός της χώρας. Επομένως, τα υποτιθέμενα 32 εκατ. ευρώ αποτελούν μια από τις πλέον επιπόλαιες προσπάθειες κατασκευής fake news από την πλευρά του ΣΥΡΙΖΑ».

«Οι πολίτες βλέπουν και κρίνουν» σχολίασε ο κ. Πέτσας, επισημαίνοντας ότι «η κυβέρνηση, πιστή στις προεκλογικές της δεσμεύσεις προωθεί τη συνεργασία ιδιωτικού και δημόσιου τομέα και θα συνεχίσει να κινητοποιεί όλες τις δημιουργικές δυνάμεις του τόπου προς όφελος των πολιτών και της χώρας».

Αλ. Χαρίτσης: Επιστρέφουμε στις μέρες της τσαπατσουλιάς και της κατασπατάλησης του δημόσιου χρήματος

Υπενθυμίζεται ότι σε χθεσινή ανακοίνωσή του (5/6/20) ο εκπρόσωπος Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξης Χαρίτσης, κατηγόρησε την κυβέρνηση ότι «παρέκαμψε τον ΕΟΤ και έδωσε με απευθείας ανάθεση 32 εκατ. ευρώ σε ιδιωτική εταιρεία, για να παρουσιάσει τελικά ως καμπάνια προώθησης του ελληνικού τουρισμού την διαφήμιση που χρησιμοποίησε πριν από δύο μόλις μήνες γνωστή εταιρεία καλλυντικών.

«Ελπίζουμε να μην έχουν το θράσος να ρίξουν σήμερα το φταίξιμο για το πρωτοφανές φιάσκο στον κ. Θεοχάρη. Την αποκλειστική ευθύνη έχει ο ίδιος ο κ. Μητσοτάκης και το ‘επιτελικό κράτος’ του που μας επιστρέφει στις χειρότερες μέρες της ρεμούλας, της τσαπατσουλιάς, της κατασπατάλησης του δημοσίου χρήματος. Του διεθνούς διασυρμού τελικά της χώρας μας» ανέφερε ο Αλ. Χαρίτσης.

About Author