Ανανεώνει τα media του ο ΣΥΡΙΖΑ – Ψηφιακή πλατφόρμα από την Αυγή και ενίσχυση του ραδιοσταθμού «Στο Κόκκινο»

Λύσεις για τη δυνατότητα διάδοσης του πολιτικού τους μηνύματος αναζητούν στον ΣΥΡΙΖΑ, όπως αποκαλύπτει σε αναλυτικό του ρεπορτάζ το σάϊτ typologies.gr. Θεωρούν πως η φωνή τους παραμένει αποκλεισμένη από τα τηλεοπτικά δίκτυα εθνικής εμβέλειας, ιδιωτικά και κρατικά και εξετάζουν σειρά από προτάσεις.

Προς αυτήν την κατεύθυνση έχουν ενεργοποιηθεί δύο πρώην πρόεδροι-διευθύνοντες σύμβουλοι της ΕΡΤ, ο Πάνος Παναγιώτου και ο Ιωάννης Δρόσος, αρχικά με άρθρα στην «Αυγή» από την περασμένη βδομάδα. Σημειώνεται πως ο Πάνος Παναγιώτου μετέχει στο επικοινωνιακό επιτελείο. Πρόσωπα που παίζουν ρόλο στον ανασχεδιασμό είναι οι Λευτέρης Αρβανίτης (πρώην αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος ΕΡΤ), Μάρκος Βογιατζόγλου (πρώην επικεφαλής Νέων Μέσων της ΕΡΤ), Αλέξης Βαλούρδος («Έθνος», ΙΜΑΚΟ).

Τα ζητήματα που συζητούνται είναι στο πεδίο της τηλεόρασης, η δυνατότητα διεύρυνσης του ενημερωτικού προγράμματος περιφερειακού τηλεοπτικού σταθμού που φιλοξενεί ως σήμερα και τις θέσεις του κόμματος και η ανάπτυξη μιας ψηφιακής πλατφόρμας μέσω του www.avgi.gr, που σχεδιάζεται εδώ καιρό, παράλληλα με την ανανέωση του φύλλου. Η ψηφιακή «Αυγή» θα ενσωματώνει την ύλη και την εργασία των εφημερίδων του κόμματος και των ιστοσελίδων, μαζί με ενημερωτικό τηλεοπτικό πρόγραμμα live και on demand και podcast ραδιοφωνικών εκπομπών. Το υλικό αυτό μπορεί να διατίθεται και στην περιφέρεια.

Στόχος είναι η και ενίσχυση του ραδιοφωνικού σταθμού Στο Κόκκινο, ενώ το υλικό που παράγει θα πηγαίνει απευθείας στην νέα ιστοσελίδα της «Αυγής». Φυσικά, αρνητικός παράγοντας είναι τα ισχνά διαθέσιμα κεφάλαια που υπάρχουν στον ΣΥΡΙΖΑ. Υπάρχει, τέλος, η σκέψη της διεκδίκησης της έβδομης άδειας εθνικής εμβέλειας από επιχειρηματία που θα μπορεί να στηρίξει τις θέσεις του ΣΥΡΙΖΑ και να ενδιαφέρεται για την επένδυση αυτή, σε μια αγορά, ωστόσο, που υπάρχουν ήδη αρκετά ιδιωτικά κανάλια. Όλα θα αξιολογηθούν μετά το τέλος της καραντίνας.

Πηγή: typologies.gr

About Author