ΣΥΡΙΖΑ: Στα 45 εκατ. θα φτάσει η καμπάνια στα ΜΜΕ- Έθεσε ζήτημα διαφάνειας

Ζήτημα δημοκρατίας, χαρακτήρισε τον πλουραλισμό και την πολυφωνία στην ενημέρωση του ελληνικού λαού, ο πρώην πρόεδρος της Βουλής Νίκος Βούτσης, μιλώντας σήμερα, εκ μέρους του ΣΥΡΙΖΑ, στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής, που συνεδριάζει με αντικείμενο την πίστωση για την επικοινωνιακή και ενημερωτική καμπάνια κατά του κορονοϊού.

«Το θέμα της ενημέρωσης είναι σημαντικό, όπως σημαντικό είναι να τηρούνται οι αρχές διαφάνειας. Βεβαίως υπήρξαν αναγκαίοι περιορισμοί στην κίνηση των πολιτών και τη λειτουργία των επιχειρήσεων, στα όρια των προβλέψεων του Συντάγματος. Σε αυτές τις συνθήκες χρειάζεται βεβαίως πολυφωνία, πληροφόρηση, πλουραλισμός. Υπήρχε έτοιμο σχέδιο από τη ΓΓ Τύπου, για την υποστήριξη του Τύπου, το οποίο θα μπορούσε να επεκταθεί για να στηριχθούν εργαζόμενοι και επιχειρήσεις ΜΜΕ, που σε αυτή τη φάση μπορούν και πρέπει να λειτουργούν. Αυτό το σχέδιο μπήκε στην άκρη», ανέφερε ο Νίκος Βούτσης και επισήμανε ότι «η αρμοδιότητα αυτή δόθηκε σε μια εταιρεία, χωρίς να έχει καταστεί σαφές, με ποια διαδικασία ορίστηκε ανάδοχος του έργου διαχείρισης του κονδυλίου για τα ΜΜΕ, με συνέπεια να μην αναγράφονται στη Διαφάνεια τα μέσα στα οποία δίνονται τα ποσά, ποια ποσά δίνονται και με ποια κριτήρια».

Ο κ. Βούτσης υπογράμμισε ότι η κυβέρνηση οφείλει να δώσει διευκρινίσεις και αναφορικά με την αναστολή της δόσης, που πρέπει να καταβάλλουν οι τηλεοπτικοί σταθμοί για τις άδειες που πήραν. Επισήμανε εξάλλου ότι, η πίστωση για την ενημερωτική καμπάνια μαζί με το κονδύλιο για τους περιφερειακούς σταθμούς, φθάνουν το ποσό των 45 εκατομμυρίων και γι΄αυτό ο ΣΥΡΙΖΑ θέτει ζήτημα ενημέρωσης και διαφάνειας για τη διάθεση αυτών των κονδυλίων.

About Author