Τέλος οι πολιτικές διαφημίσεις στο Τwitter- Έντονη συζήτηση στις ΗΠΑ

Το πασίγνωστο κοινωνικό δίκτυο αποφάσισε να απαγορεύσει καθε είδους πολιτική διαφήμιση στην πλατφόρμα του παγκοσμίως από τις 22 Νοεμβρίου. Την ανακοίνωση έκανε ο Τζακ Ντόρσεϊ, εκ των ιδρυτών του Twitter, λέγοντας ότι η προώθηση τέτοιου είδους μηνυμάτων «πρέπει να κερδίζεται, όχι να αγοράζεται».

Μία εβδομάδα πριν αρχίσει να εφαρμόζεται η νέα πολιτική της εταιρίας, θα δοθούν στη δημοσιότητα περισσότερες λεπτομέρειες επί του θέματος, καθώς και οι εξαιρέσεις που θα ισχύσουν.

Στον απόηχο της ανακοίνωσης, η μετοχή του μέσου κοινωνικής δικτύωσης καταγράφει πτώση 2%, καθώς οι επενδυτές ανησυχούν ότι χάνει μία σημαντική πηγή εσόδων. Ωστόσο πολιτικοί αναλυτές σχολιάζουν την απόφαση θετικά.

 

Να σημειωθεί ότι η κίνηση αυτή έρχεται σε αντίθεση με τη στάση του Facebook, που έχει δεχθεί έντονη κριτική από βουλευτές, αλλά και από τους ίδιους τους εργαζομένους για την άρνησή του να αποσύρει πολιτικές διαφημίσεις, όπως και για την ανεπαρκή, όπως κρίνεται, δράση του απέναντι στη διάδοση των fake news με πολιτικά κίνητρα.

Πρόσφατα, ο ιδρυτής του Facebook, Μαρκ Ζάκερμπεργκ, τάχθηκε υπέρ της ύπαρξης πολιτικών διαφημίσεων στο Facebook, υποστηρίζοντας πως θα επιτρέπονται και στο μέλλον, χάριν της μεγαλύτερης έκφρασης.

To “θρεντ” του  Τζακ Ντόρσεϊ που εξηγεί τι σημαίνει η διακοπή τοποθέτησης πολιτικής διαφήμισης στο twitter:

https://twitter.com/jack/status/1189634369016586240?s=20

https://twitter.com/jack/status/1189634370132303872?s=20

https://twitter.com/jack/status/1189634371407380480?s=20

https://twitter.com/jack/status/1189634372334280704?s=20

https://twitter.com/jack/status/1189634373890347008?s=20

https://twitter.com/jack/status/1189634374758617088?s=20

https://twitter.com/jack/status/1189634376121798656?s=20

https://twitter.com/jack/status/1189634377057067008?s=20

 

About Author