H Chipita, προχωρά σε στρατηγική συνεργασία με την Euroleague Basketall καθώς γίνεται Name
Partner στο πρωτάθλημα Eurocup και Premium Partner στο Turkish Airlines Euroleague.
Για πρώτη φορά Ελληνική εταιρία προχωρά σε μια τόσο σημαντική διεθνή χορηγία στο χώρο του
αθλητισμού. Επίσης το 7DAYS γίνεται το πρώτο καταναλωτικό προϊόν που συνεργάζεται ως Name
Partner με την Euroleague.
Ο CEO της CHIPITA, κύριος Σπύρος Θεοδωρόπουλος, παρευρέθηκε στη Βαρκελώνη σήμερα για την
ανακοίνωση έναρξης της συνεργασίας και την μετονομασία του Eurocup σε 7DAYS Eurocup. To νέο
όνομα και το λογότυπο ανακοινώθηκε κατά τη διάρκεια της κλήρωσης του νέου 7DAYS Eurocup ,
που ξεκινά επίσημα τον Οκτώβριο.
Χαρακτηριστικά ο κύριος Θεοδωρόπουλος είπε: ”Η Chipita είναι πραγματικά περήφανη για αυτή
τη συνεργασία. Είναι σημαντικό να βρίσκεις συνεργάτες με ίδιους στόχους και προσδοκίες. Σαν
εταιρία στηρίζουμε το μπάσκετ, το κάναμε και παλaιότερα με δύο ομάδες στην Ελλάδα. Τοόραμα
μας είναι να αναπτύξουμε μία μακροχρόνια συνεργασία με την Euroleague Basketall . Θέλουμε να
καλωσορίσουμε τις ομάδες που είναι μέλη της οικογένειας της Euroleague Basketball και
δεσμευόμαστε ναδουλέψουμεγιατηναπόκοινούανάπτυξητωνδύοδιοργανώσεων”.
Η Chipita μέσα από αυτήν την στρατηγική συνεργασία , στοχεύει να αποκτήσει την ιδανική
πλατφόρμα επικοινωνίας με τον καταναλωτή της καθώς το 7DAYS croissant κατέχει ηγετική θέση
στις χώρες που δραστηριοποιούνται οι δύο κορυφαίες μπασκετικές διοργανώσεις