Η NASA ανακάλυψε ηλιακό σύστημα με πλανήτες σαν την γη!

by • 14/12/2017 • Breaking News, Mosaic, ΘΕΜΑ, ΤεχνολογίαComments Off on Η NASA ανακάλυψε ηλιακό σύστημα με πλανήτες σαν την γη!110

Μπορεί η NASA να μην ανακοίνωσε την ύπαρξη εξωγήινης ζωής, όπως πολλοί θα πίστευαν, ωστόσο προέβη σε μια επίσης πολύ σημαντική ανακοίνωση, καθώς έκανε γνωστό πως ανακαλύφθηκε ένα νέο ηλιακό σύστημα με πλανήτες αντίστοιχους με αυτούς που έχει και το δικό μας

H ανακάλυψη δύο νέων πλανητών γύρω από τον Kepler-90, ένα αστέρι σαν το δικό μας Hλιο, 2.545 έτη φωτός μακριά από τη γη, σημαίνει ότι ένα μακρινό ηλιακό σύστημα έχει ακριβώς όσους πλανήτες έχει το δικό μας.

Το αστέρι και το ηλιακό του σύστημα ήταν ήδη γνωστά. Η σπουδαία ανακάλυψη ήρθε όταν οι αστρονόμοι βρήκαν τους δύο νέους κόσμους, με τη χρήση της τεχνολογίας τεχνητής νοημοσύνης της Google. Το κύριο επιστημονικό εργαλείο του τηλεσκοπίου είναι ένα φωτόμετρο καταγράφει διαρκώς τη φωτεινότητα 145.000 άστρων του Γαλαξία.

Η NASA ανακάλυψε ολόκληρο ηλιακό σύστημα με πλανήτες σαν τη Γη - Δείτε LIVE

Μάλιστα, ο Πολ Χερτζ, διευθυντής του Τμήματος Αστροφυσικής της NASA στην Ουάσινγκτον, παραδέχθηκε ότι οι επιστήμονες δεν είχαν μέχρι σήμερα τα κατάλληλα «εργαλεία» για μια τέτοια ανακάλυψη.

Το ηλιακό σύστημα απέχει 2.500 έτη φωτός από τη Γη, γεγονός που αποκλείει το ταξίδι εκεί στο εγγύς μέλλον. Ωστόσο, στη NASA συνεχίζουν να μελετούν για ύπαρξη πιθανής εξωγήινης ζωής στους οκτώ πλανήτες του Kepler-90. Ωστόσο, ακόμα και αυτό φαντάζει απίθανο, καθώς οι πλανήτες είναι σε πολύ κοντινή απόσταση από τον ήλιο τους, με τη θερμοκρασία να ξεπερνά τους 800 βαθμούς Φάρεναϊτ, που σημαίνει ότι δεν μπορεί να υπάρχει ζωή εκεί με τη μορφή που ξέρουμε.

Πηγή:  iefimerida.gr