Πριν από ένα μήνα, η πριγκίπισσα Σαρλότ, έκανε την πρώτη της επίσημη επίσκεψη μαζί με την οικογένειά της στον Καναδά. Αυτή ήταν η πρώτη φορά που η μόλις 1,5 έτους πριγκίπισσα ακολούθησε τους γονείς και τον αδελφό της σε επίσημη επίσκεψη στο εξωτερικό.
Αν και έκαναν λιγοστές εμφανίσεις, ο Τζορτζ και η Σάρλοτ ήταν τα αστέρια αυτής της περιοδείας.
Ειδικά η μικρή Σάρλοτ, η οποία έχει εμφανή ομοιότητα με την προγιαγιά της, Βασίλισσα Ελισάβετ, έκλεψε τα φώτα της δημοσιότητας περπατώντας, μιλώντας και παίζοντας με μπαλόνια μπροστά στις κάμερες….
Ως εκ τούτου, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι το νεότερο μέλος της βασιλικής οικογένειας έχει προσφέρει μεγάλη οικονομική άνθηση στο παλάτι.
Στατιστικά, από τη γέννηση της Σάρλοτ τον Μάιο του 2015, οι πωλήσεις βασιλικών αναμνηστικών βρίσκονται σε συνεχή άνοδο.
Μια “σειρά αναμνηστικών πορσελάνων” που κατασκευάστηκαν ειδικά προς τιμήν της γέννησης της, έχει γίνει ήδη sold out από τις Royal Collection Enterprises.
Μάλιστα, η γέννηση της Σάρλοτ έχει αυξήσει περισσότερο τις πωλήσεις (ούτε τα 90ά γενέθλια της βασίλισσας δεν το κατάφεραν) οδηγώντας σε ένα «κύμα» πωλήσεων τόσο online όσο και στα καταστήματα του παλατιού.
Σύμφωνα με έκθεση της Royal Collection Enterprises, «οι λιανικές πωλήσεις της ανέκαμψαν» μετά από μια δύσκολη χρονιά, και ο κύκλος εργασιών αυξήθηκε κατά περισσότερο από 11,2%. Επιπλέον, οι οnline πωλήσεις βασιλικών αντικειμένων διπλασιάστηκαν την περίοδο Απρίλιος 2015 – Μάρτιος 2016 ξεπερνώντας τα 1,2 εκατομμύρια δολάρια για πρώτη φορά.
Επιπλέον, οι επισκέπτες συρρέουν στους βασιλικούς χώρους με την ελπίδα ότι μπορεί να συναντήσουν την Σάρλοτ ή τον Τζορτζ να παίζουν στους κήπους, αφού η επισκεψιμότητα στα Ανάκτορα του Μπάκιγχαμ, στο Κάστρο Γουίνσδορ και το Windsor Castle, και στο Clarence House (καθώς και πέντε άλλα σημεία) έφτασαν τα 2,5 εκατομμύρια άτομα, σημειώνοντας βελτίωση.