Εάν δεν το έχετε καταλάβει, πέρασαν κιόλας δέκα χρόνια από τότε που ο γόης George Clooney άρχισε να απολαμβάνει τον Nespresso του και τη συνεργασία με τη Nespresso, κάνοντας διάσημη την ατάκα «Nespresso, what else?» και μπλέκοντας σε περίεργες χιουμοριστικές ιστορίες…
Παράλληλα, εμείς αγαπήσαμε τη Nespresso και τα ποιοτικά, ξεχωριστά χαρμάνια της και περιμέναμε με αγωνία το επόμενο διαφημιστικό επεισόδιο.
Το επετειακό λανσάρισμα της τελευταίας σύμπραξης Clooney και Nespresso, μας επιφύλασσε την πιο επεισοδιακή και χιουμοριστική έως σήμερα ιστορία καθώς ο George μπλέκει σε μία αρκετά πιο πολύπλοκη περιπέτεια.
Ξεκινώντας από την κομψή Nespresso Boutique στην οδό Regent στο Λονδίνο, η περιπέτεια του George αρχίζει καθώς συζητά με μία γοητευτική γυναίκα για μία κούπα καφέ Nespresso.
Δυστυχώς για αυτόν είναι η γυναίκα του «αφεντικού».
Έτσι, προκύπτει ένα περιπετειώδες βράδυ, προσφορά του “αφεντικού”, που ενσαρκώνει ο Ian McShane, γνωστός από τους «Πειρατές της Καραϊβικής» και το «Deadwood», κατά τη διάρκεια του οποίου ο Clooney αναγκάζεται να διατρέξει τα σκοτεινά κι επικίνδυνα δρομάκια του Λονδίνου.
Το επόμενο πρωί βλέπουμε τον αναμαλλιασμένο και τσαλακωμένο George στο σπίτι του να απολαμβάνει τον καφέ του, καθώς όπως λέει και στο κοινό «δεν θα άλλαζε τίποτα» από τη Nespresso εμπειρία του.
Ο Alfonso Gonzales, Επικεφαλής του Τμήματος Πελατών της Nespresso, εξηγεί: «Η σχέση μας με τον George δυναμώνει με τα χρόνια και στη δωδέκατη καμπάνια μας μαζί του, δημιουργήσαμε ένα σενάριο που τον παρουσιάζει στα καλύτερά του. Είναι ένας πραγματικός συνεργάτης μας και στην ταινία αυτή βλέπουμε μέχρι που μπορεί να φτάσει για την ασύγκριτη εμπειρία Nespresso».
Όταν ρωτήθηκε κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων για τη σταθερή του συνεργασία με τη Nespresso, Clooney απάντησε: «Πάντα αναζητάμε τον τρόπο που θα πάμε την ιστορία στο επόμενο επίπεδο και στην τελευταία ταινία πιστεύω ότι μπορούμε να πούμε με σιγουριά πως είναι η πιο περιπετειώδης έως τώρα. Με μια προσέγγιση που στηρίζεται πιο πολύ στο χαρακτήρα της ιστορίας και ιδανική δόση χιούμορ, η καμπάνια αποκτά πραγματικά νέα διάσταση».